20 Mars 2013: Fast typ från igår ;p

Tjao!!
 
Här kommer lite om vad som hände igår iaf! Jag började då dagen där vi skulle ha konserten. Vi skulle spela för treorna, men tyvär så hade musiklärarna prickat in konserten på samma tid som ett nationellt prov.. Men det kom iaf en klass... Hahaa..
 
Men på kvällen var jag ju på en stipendiekonsert och spelade.Där var det smockfullt till skillnad från morgonens konsert.. Det gick super iaf! Men efter att vi spelat så skulle konserten hålla på i en timma och 15 min. Så jag och mamma (som var där och kollade) gick hem när det var typ en timma kvar hehhe... Men jaja, det var den dagen det. Med sina konserter. Ha det bra! Kommer med ett annat inlägg och idag med dagens sötis och sånt för att detta inlägg inte ska bli längre. Bye, bye!! Voom
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0