13 Mars 2013

Hello!!
 
Idag så ska jag på orkestrana! Det var förra veckan men jag visste inte om det men idag så ska jag på båda. Vi ska nämligen ha en konsert för alla i år 3 (i år fyra får man välja instrument, så det som en liten insperations konsert!) den 19. Och sen så ska stråket ha en konsert på kvällen. På Onsdagen (den 20) så ska jag ha helt ledigt från skolan (den 19 är konserten kl: 9.00 så jag hinner tillbaka till skolan) för då ska vi ut på turné i endel av stadens skolor!
 
Idag har det inte hänt så mycket förutom att vi hade slöjd och att jag har börjat sy en ryggsäck! Men imorgon så ska vi på badet på gympan! Så det blir badkläder att packa! Hej då!! Voom

Ps: Imorgon så kommer det en Dagens Sötis bomb för att jag inte har haft tid att lägga upp dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0