Whop Whop!!

Hello!
 
Är såå glad just nu! Min kompis Flippa ringe för en stund sen och frågade om jag ville följa med henne och hennes pappa på en båttur från torsdag morgon eller onsdag (Imorgon!) kväll till söndag på deras båt! Eller båttur vet jag inte om man kan säga ;p Det ville jag ju såklart! Så jag håller på att packa! Dom har en stor båt som man kan sova i och så. Det ska bli jättekul! Har ingen annan semester inplaner på hela sommaren. Förutom att fara till Göteborg i höst. Men det är ju inte precis på sommarlovet ;p Vet inte vad ni tycker, men jag tycker det är roligast med icke inplanerade semestrar!
 
Förutom det så har jag idag köpt ettpar nya skor. Ett par  gråa ballerina skor från H&M! Visar dom och väskan i ett inlägg senare! Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0