20 Juli 2013

Hello!!
 
Igår så var jag då på tivoli med en kompis. Det var skit kul!! Först så åkte vi virvellvinden. Höll på att dö typ. Sen körde jag lite mindre läskiga saker medan min kompis körde Stardancer ;p Men sen fick jag lite tråkigt så då vågade jag hoppa på virvellvinden igen. Denna gång snurrades "vagnen" typ inget, det vart tråkigt så då bad vi om snurr, det fick vi och skit vad kul det blev! Tredje gången tjöt jag bara för det var så kul!
 
På kvällen så for vi dit igen. Åkte virvellvinden en gång till och sen så näst in till tvingade min kompis mig att köra Breakedance! Så jag satt där och var skit nervös, men det gick lungt i början så då var det bara kul, sen så ökade hasigheten och det var skit kul!! ;p
 
Idag så har jag bara varit hemma. Men innan tivolit åker iväg igen så ska jag banne mig åka en sista gång på Breakdance! Fast igår fick jag nått skavsår eller liknande på ryggen som gör att jag inte han sitta eller ligga på rygg mot nått. Det ser ut som om någon misshandlat min rygg ;p Men ha det bra! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0