1 Juli 2013

Hejsan!!
 
Datorn har nu mirakulöst startat! Jag bad pappa kolla på den, och så efter fem minuters granskning så flyttar han lite på datorn, och så startar den! Jag ba.. "Whaaat? YEEEEEEE".
 
Så jag ska typ sitta på datorn hela natten för det har faktist inte varit så kul att vara utan dator i en vecka. Den stationära datorn som jag hade när datorn pajja förra gången måste man har hörlurar för att höra. Det går inte spela spel eller kolla på youtube. Så jag bara "Neej".
 
Idag har jag varit på utebadet med Sosso och en kompis till henne. Det var skitkul! Nu är jag lite upptagen med att vara glad åt att datorn funkar! Bye <3
Jag övade på att fota med kameran när jag var i stugan! Detta är en av mina favorit bilder från den dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0