9 Februari 2013

Heej!!
 
Sorry för att jag inte har skrivit! Men jag mår PISS!! Igår kväll så kände jag mig väldigt dålig så jag tog en Alvedon och somade 21.00. Vaknade kl: 03.00 och kände mig sämre. Tog med mig spyhinken in på toan (Har spytt när jag satt på toan en gång, så jag tar det säkra före det osäkra). Men jag hann inte in på toan med spyhinken så jag lämde den i mitt rum och kutade till toan och spydde svin mycket. Det var väldigt obehagligt för det kom så mycket spya (ursäkta om jag äcklar er ;p ) att jag knappt kunde andas. Mamma och pappa vaknade av ljudet.... Men jag var väldigt svettit så jag tog ett bad. Somade som en stock sen. Vaknade vid åtta och hade feber. Mådde jätte dåligt så jag gick och la mig vid 13.30. Vaknade kl: 14.30 och kände mig spyfärdig. Så jag spydde igen.. Ganska mycket. Men nu kan jag iaf äta lite Verum fil, te och skorpor utan smör.. Vi ska äta tacoks till middag, men jag får äta lite mer fil... 
 
Tyvärr så har jag inget roligare att berätta.. Så får jag krya på mig så ses vi! Hejdå! Voom
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0