18 April 2013

Hallå!
 
Jag kom tillbaka från bloggpausen idag istället. Är nämligen sjuk/förskyld och sitter hemma, jag var på skolan på förmiddagen men sen så fick jag ont i huvudet, hade haft hela dagen jobbig hosta så huvudvärken var liksom droppen..
 
Men jag kan ju passa på att berätta lite om vad som hänt under veckan!
 
Måndag: Jag var en av ledarna på gympan.
 
Tisdag: Ledig från skolan, vad jag gjorde är Hemligt!
 
Onsdag: Fortsätter sy på ryggan i syslöjden, cyklar till orkestern (Fika där!) och målar relaxen vit! Det var även då jag började hosta så jobbit..
 
Torsdag/Idag: Hade musik och engelska, Var ledare för gympan (eller  jag och en till, igentligen så brukar man vara fyra men dom två som inte var med var sjuk.). Då fick jag ont i huvudet och kände mig lite illamående så jag åkte hem.
 
Ha det bra!! //Voom
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0