7 September 2012

Tjoo!!
 
Sitter hemma och ska strax cykla till skolan. Pappa skulle på ett frukost möte halv 8 så jag stannade hemma ett litet tag till, typ 30 min?.. Men i alla fall så ska jag cykla ca 10/5 i tilll skolan. Men innan dess så ska jag ha skrivit klart detta inlägg =))
 
Igår så hade ju jag gympa, Jag är rätt stolt ärver mig själv för vi fick springa antingen 1 kilometer eller 3 kilometer. jag  och 3 andra sprang det med. En tjej till och 2 killar, ena killen kom i mitten, och andra efter oss. Jag och den andra tjejen Körde tillsammans. men i alla fall till det jag är stolt över: Jag sprang/jogga/gick spåret på 20 min och 50 sek!!
 
igår kom en tjej och knacka på dörren och sålde jultidningar (Så här års?? Några i min klass ska gö det med.. men det är typ 4 månader till jul!!) och jag hittade en jätte bra bok i en förra året, och det var del ett... Kommer ni ihåg när jag sa att jag skulle börja läsa i: Trolldomens Tre Skifter; Smaragdernas Bok. och jag hittade andra delan av den i denna tidning: Trolldomens Tre Skrifter; Rubinernas Bok. Ska bli jätte spännande!! Men nu så måste jag cykla iväg. vi ses!! Voom
 
1.an
2:ra (ps. hittade ingen bätre bild... men den såg ut så i tidningnen)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0