3 September 2012

Hehej!!!
 
 
Jag kom nyss på att jag har skrivit fel dom senaste dagarna: 1/2 Agusti =)) FEL!! Jaja... Men i dag så har jag i alla fall lämnat igen Harry Potter på Bibblo och Lånat den igen på skolans bibblo. nice va! när man inte läst ut den så får man dra in damiska åtgärder. hehe..
 
Men efter det så gick jag och Emme på stan. hade skit trevligt och köpte vantar... men i alla fall så efter en halv timma så kommer emme på att vi måste tillbaka till skolan för att hon hade glömt nyklarna... så vi cyklade dit. och sen så kom hon på att vi måste hem och låsa upp åt sin pappa. så vi cyklade hem till henne.. men efter det så åkte vi tillbaka till stan igen. men då var det typ bara 45 min kvar... men vi han två omgångar av kollektioner på H&M i alla fall. tog själv inga bilder, Emelie gjorde det dock..
 
Det är Top Model ikväll så jag måste skynda mig med mina saker. så vi ses!! Voom
 

MIna nya favvolåtar:
Hyuna: Bubble Pop
Sistar: Alone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0