14 September 2012

Tjaa!!
 
Nu har jag Joggat, lunkat och gått 7 km på 1 timma och 10 min med två härliga tjejer!! Vi har sprungt endast några meter (Typ 5-50 meter) några gånger. Men  det var rätt svalt, Blåste mycket men inte vi höll igång så vi var väldigt varma då vi gick imål, Tog en bulla och lite saft och fick och satte mig vid våran klass's "läger", och det fantasiska var att jag och tjejrna kom 2:a våran klass (Av dom som sprang 7 eller 10 km) ( Förra året kom jag sisst (4 km))!!! Och sen satte jag på mig vindbyxorna och flisen för att inte frysa, och tack för att jag kom ihåg att packa med det!!! Och duchgrjer och rena kläder då vi kom tillbaka från skolan, Tack säger jag bara!!
 
Ska möta upp mamma om en timma. Så ska chilla reällt den kommande timmen, Mina fötter värker! Hur sjutton kan eliten springa typ 10 MIL utan att få så där jätte ont i fötterna, det har ju inte presis med kondison att göra, Eller?
 
Utanför här så håller dom på att riva ett gammalt elhus, det var svin stort och skymde för gatan lite, så jag tycker det är lite synd att dom river det. Men iställer har dom satt upp ett rött litet el"Hus".
 
Det regnar!!! Suck! Jag kanske får se hur det blir det där med mamma... Aja, nu så ska jag chilla som fan!! Vi ses!!


 
Det här bilder är på det sissta bladet i arkivet.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja! awsum blogg äger verkligen, även om du inte lagt ut så mycket:) lägg ut mer snälla har ingen bolgg själv men skulle vela det:) /anonym
harre bra

Svar: Tack så mycket!! Ska föröka
tjockbok.blogg.se

2012-09-14 @ 15:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0