29 Oktober 2012

Hej!
 
Idag så vaknade jag av att min veckarklocka ringde på telefonen, som jag hade glömt att stänga av. Vis sju... Inte såå kul.. kunde inte somna om så jag gick upp vid åtta. Runt 11 så gick jag till Manga. Gick till pappa vid 3 från Manga och därfrån åkte vi hem efter fyran. Så skön dag! Skön och fartfylld! Så nu får vi se vad som väntar ikväll! Vet i alla fall vad jag "ska" se, Nämligen Proget Runway Sverige. Jag antar att jag brukar se på Proget Runway och Top Model och sånt ;) Men jag tycker det är kul att titta på!
 
Nu så ska jag äta middag, men tänkte bara tillägga en sak som jag inte tidigare nämt! HÖSTLOV!! känns så otrolig bra! Men visst kom ni ihåg att ställa om klockan igår! Vi ses!! Voom
 

Söt och Busig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0