22 Oktober 2012

Tjaa!!
 
Sitter hemma och lyssnar på musik. ikväll är det inget. så jag ska chilla vid tv. Proget runway Sverige du  vet =) Snart så jag äta middag men innan det så ska jag nöta lite dator och lyssna på musik.
 
Jaa... det är väll inte så mycke om att skriva om? Jo.. Jag vet att jag skrev i något inlägg för ett tag sen att hösten är här. FEL!! sååå fel! Vi fick skrapa ruterna på bilden i morche. var  sju minusgrader.. Så VINTER är nog det rätta ordet. jag vet att det inte är det i södra Sverige, Men här uppe är det kyligt!
 
Jajja. Nu så Lyssnar jag på Maroon 5 och deras hittar, men vi ses i alla fall. Voom
 

Mina favorit låtar med Maroon 5. NI har säkert höst dom och jag tror jag har lagt upp dom här innan. men ni får dom här igen i alla fall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0