1 Oktober 2012

Hello!! 

Idag så hade sosso och jag tänkt att vi skulle sam cykla hem efter skolan, men hon följde med mig hem istället. hon åkte för en timma sen.
 
Nu så ska det övas fiol!! Jag tror nog att jag ska öva en timma. och sen blir det att va på datorn en liten stund. hade tänkt att sen sagan om ringen men jag hinner inte det... Synd. Men jag ville så gärna se på X men jag såg för en stund sen att Proget Runway SVERIGE startar idag. Vet fortfarande inte vad jag ska se... buhu! Jajja, inget att göra nått åt. Men vi ses!!

Voom

 
En bild på mina favortit örhängen. Kunde inte fixa in nya bilder eller kopa. så det blir nog tyvär ingen dagens sötis idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0