Veckans Låt?

Tjabba!!
 
Sitter hemma nu. Har varit på datorn ett tag. vid fyra så satt jag vid Tvn och myste ner mig lite. Har sett massa youtube-klipp från Minecraft. vill så gärna ha det spelet!!
 
Men sen så såg ni kanske att jag hade skrivt Veckans låt onvanför låten med Carla? Tror hon hette så.. Jajja. Men jag tänkte att jag skulle börja med Veckans låt? En ny låt varje vecka. ni kanske hittar eran nya favolåt? Nu så ska jag gå och äta middag. vi ses!! Voom
 

Ps: Ni får rösta om vad som ska stå åvanför låtarna. Skriv 1, 2 eller 3 i komentarerna. viken ni vill ha alltså. eller tyckte va snyggast ;) Den som är längst ner är om jag bara ska skriva det. Rösta!!
 

1
2

Veckans Låt:
3
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

nm:2

Svar: ok
tjockbok.blogg.se

2012-11-30 @ 12:50:21
Postat av: Jenny

1 eller 2!

Svar: ok :)
tjockbok.blogg.se

2012-11-30 @ 13:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0