Uppfinnarna

Hello!
kl: 20.00 så börjat ett program som heter uppfinnarna (Se rubrik), Där så är det folk som har gjort uppfinningar, bra eller dåliga. Men dom presenterar det för fyra dommare som bedömmer uppfinningen och dom behöver 3 JA för att gå vidare, till nått annat moment som jag inte vet just nu. Men det här är program två (Det första sändes förra torsdagen, finns att se på svtplay).
 
Jajja, Vad har ni haft för er denna ljuvliga dag? Kanske inte i hela sverige har haft det bra väder men här uppe i alla fall. Snön bläker i solken, eller så var det tidigare idag. Vi spelade fotboll på rasten. och det som jag gillade var att laget jag var med i, Var 5 personer mindre än det andra och vi vann med 2 - 0 på ca 2 eller 3 min. Ganska kul ändå! Tycker jag, förstår att dom i andra laget inte var så hipp på det :b Men vi ses!! Voom
 

Dom fyra som sitter är dommare, Uppfinnare. Han i bakgrunden kommer jag inte ihåg vad han heter men han är i alla fall programledare. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0