9 November 2012

Tjabba!
 
To day: Först så var jag ju på skolan, sen gick jag till pappa och lämnade fiolen, sen så gick jag till Manga och var där i typ en och en halv timma. Gick tillbaka till pappa och åkte hem med honom. Nu har jag ätit middag och sitter och chillar. Om et tag så ska jag gå ner och basta, vilket ska bli skönt så här på en fredagseftermiddag.
 
Imorche så var jag tvungen att pröva skriskor. Behövde snöra en "sko" också, vilket var lite jobbit..  Men vi ska ha skriskoåkning på måndag med skolan. och pappa behövde slipa dom idag så då var man ju lite tvungen.. Men nu så är det lungt, inget man behöver göra och bara kan relaxa! Nu ska ni inte få höra mer av mig för denna gången. återkommer senare ikväll. vi ses!! Voom
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0