28 November 2012

Hej!
 
Sorry för att jag inte har skrivit tidigare idag. Han inte ens sitta på datorn en sekund innan middagen och fiolorkestern! Såg på tv och spelade fiol innan.
 
Det gick jätte bra på orkestern idag. En gång till tror jag och sen så är det uppvisning, men vi ska tydligen ha en extra gång dagen innan. Ett genrep alltså.
 
Så skolan hade vi leksaksdag. Då får vi ta med oss vad vi vill till skolan och hålla på det dom i typ 2 - 3 timmar. Jag tog med mig mitt nintendo DS.
 
Men ikväll så har jag inte så mycket planerat. imorgon är det gympa så jag ska packa och så ska jag nog bara se på tv. Sen ska ni också få bildbomd nummer två. Kan hända att det blir en tredje imorgon. kanske inte en bomb dock. Bye! Voom
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0