Skor

Heej!!

Jag kan liksom inte få på mig Conversen. dom känns lite små... och dom kostar 700 kr bara för att det är Converse och jag är inte den som går runt och skryter om att man har märkeskläder!! Så jag och mamma ska mötas på Team sportia och kolla lite skor. så jag får några att ha i Nessebar!!

Igår så såg jag på Lyxfällan. då var det en tjej som inte kunde gå ut med samma kläder 2 gånger, hon gick ut en eller 2 gånger varje vecka och på en kväll så gjorde hon av med 1700!! och när hon insåg hur dåligt det va fick hon ångest och hon "Slapp" Der då hon shoppade. hon typ köpte kläder för 1000 kroner varje vecka. hon fick 9 000 i lön. snacka om hon hade satt vatten över huvudet!!!! Men nu så ska jag gå. Hej då!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0