Johnny English Reborn

Heej!!

Jag lånade: Johnny english Reborn. Såg trailern och den såg as rolig ut!! Jag läntar tills tv:en är ledig. mamma ser på det där "En plats på landet". Så det får vänta lite... Men det ser bra ut!! Så kolla den ni!!

Kakan blev super god!! Vi bakade inte bara silviakaka, utan även en annan kaka. Men mums så gott det var!! Men jag ska kanske gå ut och studdsa. man måste göra det varje dag om man inte vill bli ovan, i alla fal jag. men vi ses!! Voom


Så ser det ut..

Yeeeeeee................

Han är så jäkla lik Mr Been!! Det är ju han som spelar det också! Men han är så jäkla Crazy!!

Nära att skära sig? Haha!! Jaa!

Ser den inte as bra ut?! Jag tycker då det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0