7 Maj 2012: Dubbning dags!

Heej!!

idag kl: 18.20 så ska vi samlas och gå dubningen!! Ska bli kul!!!!! Hoppas allt blir bra nu! Jag blev en av dom tre som ska läsa sina riddaglegender. oh! Längtar!

Jag sitter och Kollar på William (Ganster jocke). Han är så jävla bra!! garvar ijäl mig på Vidion: MVG-barn och dess löngner. Ska visa den senare. och: Mamma tror jag är deprimerad äger också!! Han är så himla bra!! garvar år varenda skämt han säger! Som: Jag blir så frustread så jag har lust att kasta min miniräknare på en krukväxt (MVG-Barn och dess löngner). låter bärte i vidion! Alla som tycker att han ska bli komiker skriver ett =) I en komenter! Nu så måste jag kolla lite mer på hans vidiosar. så vi ses!! Voom


Asså!! Jag dör!!!

Gangster jocke

Den här låten hängde med. Den är så himla bra!! Typ älskar den! Men vi ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0