20 Maj 2012

Heej!!

Jag är ledsen att jag inte skrivit igår. men jag åkte till stugan och vi hade bråttom så jag han alldrig skriva. Men nu så han jag skriva lite i alla fall.

Jag har fixat ett chema till då jag ska spela fiol och har kommit överäns med mig själv  att jag ska spela 20 min varje dag. Låter inte det rimligt? Jo, det gör det nog.

Jag har glömt att brätta om att jag har börjat läsa hungerspelen. och den är värkligen lika bra som alla säger!! Kärlek, spänning, mysterier. Nästan allt finns där, där man okså kan räkna föräderi. men vad har man för val igentligen? Inget....

I stugan har vi fält massor med björk och idag så har vi klyft en hel massa!! Nu så ska jag fixa mina grejer jag inte kunde göra igår. så vi ses!! Voom


Hit skulle man lätt kunna åka till i dåligt väder, vilket det har varilt dom sista dagarna!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0