1 Maj 2012

Heeej!!

1 Mars. månaderna går så fort!! Snart fyller jag år. en månad och sju dagar. Dags att burja skriva en önskelista!! och planera ett party....

Idag har vi blivit bjudna på lunch hos bekanta. sen så ska jag dra till bästisen. ska bli kul!! Förhoppnings vis så drar vi ut och cyklar, även om hon bor lite långt ut i våran lilla stad. inte inne i centrum utan l utkanten. jag bor i centrum, lite i utkanten av cetrum, hon i kanten av stan. fattar ni?

Igår vid den stora brasan (Det finns flera små, men alltid en  stor mitt i centrum) så fick jag en as bra plats! den varmaste sidan närmast. fick vända på huvudet flera gånger, Men fyrvärkeriet var sååååå bra!! Men en for ner på marken ca 10 meter från där jag stog så jag dog lite då, efter det var jag svin rädd!!! Urg! Vill jag alldrig va med om igen, även fast det var rätt coolt. när vi skulle  cykla in till stan så var det nått fel på min cykel så jag fick övertala brochan att få låna hans cykel. den var as skön!! Men nu måste jag sluta. vi ses!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0