Redo inför mello

Heej!!

I stugan var det hur kul som helst!! Vi busade som små galningar =)) Men bäst av allt!! Vi åkte skoter!!!!!!! Det gick as snabbt och fi failade ett par gånger =)) Men det gjorde inget.

Mello final ikväll!! Mamma har bjudit hit en kompis till henne och hennes dotter går i samma klass som mig att se mello med åss ikväll. Kan bli nice. Undrar evm som vinner.. många tippar ju på Loreen. vilket jag också gör =) Men Ulrik går bara inte att slå i mitt hjärta!!

Jag ska ta bort Coveren och esätta den med en anna as bra låt!! Jojjo visade mig bandet igår och jag kan inte sluta lyssna!! Så håll utgick efter "One" På länk-avdelningen!! Vi ses!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0