Kanske ikväll

Heej!!

Kom nyss hem från Stan med En viss kompis. vi hade svin kul!! Men efter typ 3 timmar blev det lite tråkigt. alla affärerna inne i galerian hade vi redan kollat igenom!! Men en sak gjorde vi som var skit kul!! Vi desajnade kolektioner till den andra!! Jag gjorde 3 till henne och hon gjorde 2 till mig. Lite cool, Lite kul, lite gullit, Lite som stilarna gjorde jag. Men sååå nice!!

Min kompis sa att hon skulle ha en liten spa kväll hemma och då fick jag ideén att göra det med!! Jag behöver värkligen lite avslappning!! Ansikts mask och lite body saker och en Skön bastu. Vad kan vara mer lungnande och skönare? Inte vet jag! Känner mig lite stressad också, måste hinna städa lite åtminstonde, Spela fiol. Oooh! Undrar vf jag inte slutar med det instrumentet?! Jo, För läraren säger att jag har så bra gehör och når så bra. Och  det är kul när man kan det men inte så himla kul att öva om jag ska vara ärlig.

Vi ses väll!! Voom

Ps: Vi tog bilder på kolektionerna idag. Dom kommer någon annan dag. Vi ses!! Och jag skickar en länk till hennes blogg. så kan ni kolla in den! Brahasttjejer.blogg.se om inte! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0