Hallå?!

Heej!!

Lite ledsen faktist!! Pappa hade åkt för att gö affärer. Sen skulle han gå till våran granne som är profs att fixa det. men efter typ en timma kommer han tillbaka och säger att det värkar tomt!! Nu har vi fixat det tillslut men nu är det för murkt!! Svart som natten. går inte att gå och ta på sig skidor och dra iväg!! Så jag är ganska besviken!! Men jag har ju imorgon på mig att testa. Måste föröka spela fiol. men det känns som att jag inte årkar nått nu förutom att se på tv eller va på datorn!! Vi får se om jag piggnar till. vi ses!! Voom

Ps: Det kommer en: favorit i repris bild bomb om inte allt för länge. om ni har någon favorit så kan ni ju skriva och berätta vilken det/dom är. så kan allas favo komma! Hoppas ni har det bra!! Syns imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0