Andra Chansen

Heej!!

Jag ska skicka in en bildbomb ikväll för det var ju en Emelie som ville ha en bomb =)

Men idag så var det kul hos Kompisen jag var hos. Vi var mäst ute och cilla. Men vi klätrade i träd däromkring hon bor. Ett är ett mästerikt klätterträd!! Vi gick upp på flera tak. Vi var på datorn och såg på TV innan vi gick ut. Hon visade sin blogg. Kanske kan jag skicka en länk till den lite senare. Men annars så hette den: Brahasttjejer.blogg.se.

Idag var det andra chansen som gäller på Tv. Hejjar på sean banan tror jag. Jag gillar inte någon särilt mycke. Sean är bara så rolig. Han är Cool... Men jag vet inte riktg om låten är bra.?.. skriv gärna vem ni hejjar på!! Men nu måste  jag gå. Jag måste hinna fixa upp den där bildbomben och lite annat innan 8. Så vi ses!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0