27 Mars 2012

Heej!!

Sorry för den dåliga uppdateringen idag. har haft kompis och sen bar det av till blissen. så sorry!!  Kommer en bild lite senare i inlägget som ett litet "Förlåt".

Idag så hade vi texil (Samverkan). Var super kul! och så övade vi på högläsning inför nästa vecka då vi ska läsa för 6:åringarna. Ska bli kul! Tror jag...

Men i alla fal. I Mogon är det frilluftsdag! LÄNGTAR! ska bli sååå himla kul! Bara jag hittar någon att åka med... Men det visade sig att man inte får ha med sig chips så drömen är krossad. Lite synd. men man får köpa det där borta! Men man får inte ta med sig. finns det ens någon logik? Vet inte. Men nu så måste jag gå. vi ses! Voom


Lite Crazy bild men ni vet ju hur jag är..! det är borta i stugan som vi var till för någon vecka sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0