23 Mars 2012

Heej!!

Nu så sitter jag och ser på Tv. Och tänker på vad jag ska ha på mig på musiklaen vi ska på ikväll. Jag har nog inte berättat det va. Jag ska på HAIR. En musikal som dom som går Teater estet på vårat gymnasium. Så det ska bli svin  nice!!

Måste bara komma ihåg att små städa varje dag! Så jag slipper allt dam. Som iriterat min näsa så länge.

Idag så har vi haft basket och innebandy på gympan. Vi fick välja vad vi ville så det blev att dela upp gympasalen och spela basket på ena sidan och innebandy på andra. Så nice. Men nu så ska jag spela lite dator. så hej då alla läsare! Voom

Ps: Det blev lite stort =) ibland så blir det bara det. Vet intte hur man "Undviker" Det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0