16 Mars 2012

Heej!!

Sitter här och lyssnar på min nya skiva!! Ulrik Munther såklart! Han är sååå himla söt och sjunger svin bra! Love him!! Gillar han mer än någon One direction! Föesten så årkade jag aldrig lägga upp bilder på One direction igår. Sorry för det. Men Jag tyckte det räckte med bild bomben! Men dom kommer i det här inlägget.

Min syrra kommer och äter middag här och innan det så ska vi se klart Filmen vi burjade se igår. Hon kommer vid fyra sa hon så jag hinner gö lite saker furst. Även om det bara är typ 45 min kvar =))

Vi var ju på badet idag på skolan som gympa. Nice! Jag slog rekord med att bli klar! 15 min!! Han jag gå ducha, basta, gå på toa, klä på mig och torka håret. Det brukar ta typ 25 min ibland! Så jag är ganska stolt...! Men nu så ska jag gå. så vi syns! Hej då! Voom




Harry!! Min personliga favorit i bandet! Men alla är så himla söta och sjunger bara BÄST!! men jag vet inte, Han är bara bäst!

Skumma typer det där =)))

Hela gruppen! Vem tycker ni är sötast? Skriv och komentera gärna! Harry är då min favvo. (Skriv också vem ni tycker sjunger bäst!)

Hej då!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Harry<3 så klart han sjunger bäst och har är uuuuurrrrr snugg ÄLSKAR honom



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh

2012-04-03 @ 10:56:07 // URL: http://brahasttjejer.blogg.se/
Postat av: Voom

Visst är han bara BÄST!! Love Him!

2012-04-03 @ 20:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0