1 Mars 2012

Heej!!

Jag glömde att det var skott år i år. Alltså var det den "sista" Februari igår. Men i dag så är det ju fursta Mars. Gick upp Kl: 06.15. Kunde inte somna om ingen så jag läste lite i Min Häst (Tidning). Jag ska noh köpa lite godis till borchan. Men han fick hår shele av mig, och ett nytt musunderlägg. Han fick filmer och lite annat. han ska får mer. Min syrra har unte gett sin resent. hon kommer vid nio ikväll.

Ser på Tv och lyssnar på radio. Det  är radio på Tv:en. Men nu gör dom reklam för BH:ar?! Idag har iget bestämt. Om iget händer ska jag nog till mammas jobb. Har inte lyckas ta mig dit!..

Men nu så ska jag kolla in olika bloggar. Är det någon sm har nått förslag på bloggar. Egna elle andras ni tycker om. SKickan det gärna!! Vi ses och ha det bra!! Voom 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0