Sen

Tjaa!!
 
Pappa slutade för en timma sen. och jag sitter här hungrig och undar var han är. mamma slutar om en timma. så hon kommer knappast hem innan pappa. så henne får jag inte hjälp av. vet inte vad jag ska göra!! Har suttit och små ätit i en chips pose. HUNGRIG!!
 
Jag åkte till Emme och hon sa att hon kunde. och jag hittade inte någon annan så vi åkte dit efter typ 45 min. vi kollade för Emme hade inga pengar så vi kollade bara. och sen såg vi på en modevisning, var inte så enligt mig... men, men... Sen åkte Emelie hem och jag stannade kvar ett tag. Men nu så måste jag gå. Voom

Ps: I  morche så köpte jag Justin Biebers nya skiva Belive. Den är sååå bra!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0