LoL

Heej!!
 
Jag har spelat lite lol på sisstone och jag vill lävla, så jag har bestämt mig för att spela as mycket. men jag ska se på tv i typ en och en halv timma innan jag fortsätter. men efter en och en halv timma blir det nog middag. så inte fören efter typ 2 timmar kommer jag kunna spela igen. och jag och mamma har tänkt att bjuda in någon på spel kväll, men vi får se hur det går med det!!
 
Har lust att träna!! Har bevärk nog så jävulst sen jag sprang 3 kilometer igår!! Jag berättade nog alldrig det? Nej, jag glömde visst det. men nu så har jag svin mycket tränings värk i benen som jag vill få bort. men det får nog vänta ett litet tag.... aja, vi ses!! Voom
 

Sådanna spel, sälskaps spel. om ni inte förstog det =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0