Dominion

Hej!!

Jag har spelat Lol i typ 3 timmar, har nyss levlatt till level 19. Känns bra! köpte XP Boost med så då blir det engklare att levla! Körde inte vanliga utan ett som heter (Servern alltså) Dominion. Där ska man ta över inte döda tornen, om man säger så.... Spelade GP (Gangplank) Som vanligt, vann allt! spelade typ 8 Game....

Imorgon fyller jag år!! Men jag orkar inte tänka på vad mer som händer, allt bara... händer.... så det blir kul!! nu så måste jag packa det allra sista, fick nämligen lite saker till resan av en av mammas kompisar. Hej då!! Voom

Det slår mig just att jag inte kommer blogga på en vecka, men det får ni stå ut med!!


Det är en bild på kartan av Dominion

Ett av tornen man ska ta över........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0