7 Juni 2012: MIN FÖDELSEDAG

Tjaa!!

Japp, idag fyller jag år. Året har gått så fort och ändå så sakta! Mitt i allt så känns det långt men efter känns det som om att det har gått en dag. och man har dörjar i en ny klass, haft höstlov, jullov, träffat Cala, tappat en kompis, haft sportlov, påsklov, fyllt år, skolavslutning och starx åka utomlans!! och massor där i mellan! några hundra dar....

Fick: Sista delen av Narna, Harumika, Pyssel bok. och kommer jag att få, Brochan och Syrran har inte gett sitt än. och mamma har kanske en till överraskning? det brukar hon ha, just nu så håller hon på med min "Tårta". det är ingen tårta utan en chokladkaka men jordgubbar på!! MUMS ASSÅ!!!!

Snart far man. men nu är jag HELT klar! Nu så ska jag fixa det sista på datorn, vi ses om en vecka!! då jag är brun som en pepparkaka!! Voom


HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0