6 Juni 2012: Nationaldagen

Hej svejs!!!

Idag så är det ju Nationaldagen! Jag steg upp kl: 10.00 ungefär och då fick vi besök och jag åt frukost, jag spelade dator och sen cyklade jag in till stan där dom skulle skuta sallut och jag träffa några vänner. Efter det så gick vi in på Gallerian och jag hittade ett par rosa mjukisbyxor från NYC. sen åkte jag hem.

Idag: Ledig, Imorgon: Tar flyget till Bulgarien! Måste packa klart allt nu! Och jag har inte ens sett ett litet av en så kallad förelsedagspresent, men det dyker väll upp =) Vi ses!! Voom


En BRA låt av Nicki Minaj och Natacha Bedingfield!!

PS: Jag kommer inte gå i paraden idag, Den är faktist nu skulle jag tro....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0