30 Juni 2012

Heej!!
 
Igår så åkte jag och såg på Min klasskompis. och kl: 19.30 åkte mamma och pappa på middag. så jag va på datorn, kollade kompisar, såg på tv och kl: 20.30 började jag se på Gladinatorerna. och när det slutade (21.30) Började en film som hette Borat. as fejl film!!!
 
Idag så ÖSER regnet ner!! Och vinder as as snabb! för molnen går asvin fort över himlen! och allt är bara grått, grått och åter grått... Ska ringa någon kompis och se om vi kan gå på museum eller på badhuset. Och föresten: Det är sissta Juni idag! Och det kommer nog bli lite jobbit att vänja av sig att skriva "Juni" och skriva "Juli" För det är på extremt liten skildnad!! Men nu så ska jag ringa nån. vi ses!! Voom
 

ooh! Vad underbart det är i Nessebar nu! Vill tillbaka dit, och slippa det här usla vädret!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0