28 Juni 2012

Heej!
 
Idag är det den första dagen på dom tre Kanondagarna och jag ska nog va åka dit med någon kompis. förut så hette den Min stad alive (Min stad står för vad min stad heter och så.. det ville jag inte skriva. så ni fattar) och då var det massa karuseller och uppträdande. men nu så är det bara massa föreningar som håller på och gör reklam (Typ).
 
Men förövrigt så ska jag va med Emme idag igen. Men hon kunde inte följa till Kanondagar så jag får leta någon annan kompis. nu så ska jag gå och studdsa. Solen skiner faktist idag!! Men det är kallt! Bay, Voom

Ps: Jag sov med tjocksockar, pyamas byxor och buff inatt. vet inte vad men jag var frusen! Det blev inte för varmt. det var faktist skönt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0