Stolt!!

Heej!!
 
Idag har det hänt så sjukt mycket!! Först var jag ju och shoppade skor på stan, hittade ett par SUPER fina inneskor i äkta läder med 30 procensts rabbat, så i stället för 500, 300!!! Och sen så hittade vi jätte sköna gympaskor, Märke: Nike. men efter det så gick jag in och köpte ett par svarta strumpbyxor på H&M och ett par vita på Kaphal.
 
när jag kom hem så ringde Emelie och vi åkte till Pampas och tränade. där jag också klarade 3 saker jag alldrig hela mitt liv gjort. och typ varit livrädd för en av sakerna..... Men därför är jag väldigt stolt över mig själv idag! men efter tre rundor på hinderbanan åkte vi hem och jag åt middag. hon stannade kvar och vi hade jätte kul i över en timma!! sen tog jag en underbar duch. så sjukt skönt!! och nu sitter man här. och föresten så ska jag till  stugan i morgon. så ni vet varför jag inte skriver... Bay, Bay!! Voom
 

Jag har lärt mig: Jorden är 4,5 miljarder år gammalt! Mars tempratur kan sjunka till 124 mius grader! det tar 165 år för Neptu att snurra ett varv runt solen, Jupiter ör så stor att den kan rymma 1300 planeter lika stora som jorden. Källa: Frosted Flakes baksida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0