31 Juli 2012

Heejhej!!
 
idag ska ät det ju tisdag. så det blir Top Model som är på tv ikväll. men det är ju et tag dit. så jag ska va med Emelie idag igen. jag ska till henne och om det blir lite.. bara lite.. varmare så ska vi åka till  utebadet. eller varmare och varmare, vi åker väll om vi får lust. Annars  så blir det nog spa för oss. ska bli skönt!
 
Som jag sa så (Inte bokstavligen) är det jätte varmt ute. känns otroligt skönt att gå ut och känna omedelbar värme! föresten så har det varit en väligt varmt vecka. spelsiellt på kvällarna! Dom har grader som är ca 20 grader kl:19.00!! Men idag så blåser det lit gran. men det ör nog mest bara skönt! Nu så ska jag gå och äta så jag hinner till Emelie i tid!! Hej då!! Voom
 
                                                     Dagens Sötis
Ooh, lilla söta katter..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0