17 Juli 2012

Hej!!
 
Solen steker!! Har suttit på Altanen i typ en kvart och du måste gå in efter det. skulle inte förvåna mig om vi åker till Sjön. även fast jag ät trött, för vad har man för val? på tal om trött, jag är svin trött!! Jag somnade cirka halv tolv, men jag borde ha lagt mig tidigare!! för du känns det som om ögonen ska falla ihop....
 
Men en sak ska jag i alla fall få gjort. måste till bibbloteket. ska lämna igen spiderwick böckerna och ta en bok som man får om man är med i "Sommarboken" på bibbloteket. ska också låna Harry Potter och Fenixorden. men stället öppnar inte fören 12.... men vi ses!! Voom
 

Nu kommer en liten "Bakrunds bomb". så får ni se om ni vill ha någon till bakrund.
solnedgång, sjö, vatten, sol, trädet, anka, ljus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0