Zack and Cody: Det ljuva havslivet

Heej!!! Jag ser på Zack och Cody: Det ljuva havslivet. Det är rätt bra. Jag har inte hunnit spela fiol än. På 3 dagar!!!! Så jag måste värkligen öva!! I mårgon så är det fiol orkester. Men jag kan typ ändå låtarna. Fast på fredag ska jag ha lektion på skolan så jag måste värkligen!!!!! Träna!! Men jag ska lägga in några bilder. Så vi ses!!! Voom

PS: Det är inte gamla bilder. Vi ses.

I lycksele
En säl från Lycksele

Här i min stad
En bild från ett ställe här i stan

Forsen
En stor FORS!!


En fin bild från min Mormor

Luleå 2010
En Kana av Is i statsparken i luleå.

Ungefär
Från fram sidan av kanan. En hel
Duva!!! Eller en fågel i alla fal.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0