Home

Tja! Jag har nyss ätit middag. Det var kul på badet idag!! Jag mötte 2 klasskompisar och sa "Syns i morgon". Ja, imorgon ska jag på skolan igen. Men jag längtar efter mina kompisar!!! Det ska bli kul att träffa alla. Hoppas vi har fått nya platser!! Men det får vi typ efter varje lov. Jag sitter kontigt. Käns det som. Och en vid mitt bord bara skämmer ut sig!! Det är as jobbit!!! Jag åt inte pommes idag för jag hade för lite pengar med mig. Så jag tog en glass i stället. Om du undrar vad jag snackar om så kolla nedan. Ja, Nu måste jag gå. Jag kollar in senare. Nu måste jag röstchatta med Cala på skype. Ses/Voom

PS: Jag älskar alla som läser i min blogg. För jag vill att om ni gör det så får ni gärna skicka en komentar så jag får veta det!! Skriv också vad ni tycker om bloggen och kanske nått jag kan förbätra. Eller något du tyckte var extra bra!! Ha det bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0