Youtube.com

Heej!! Jag är så jäkla förskyld. Sitter på Skype och snacakr och så bara "Host Host". Svinit jobbit!!

Jag har kollat på youtube när jag va hos Jojjo. Där hittade vi ett klipp om sanatoriet nära Boden. Det var en serie. Om massa ställen i Sverige. det hette: Sveries hemliga rum" Coolt att kolla!! Hittde också om Bodens festning. "Host" En underjordisk stad. En underjordisk fabriken... Finns många mer. men kolla upp!!!

Men jag har kollat upp lite nya bloggar,. Så ska kolla till dom nu. Men Jag måste nog gå. Men ikväll så är det Melodifestivalen!! Ska bli svin nice. Popcorn till kan inte bli fel!! Jo, Bara om det är dåliga artister!! Men nu så måste jag gå. Hej då och ha det Bäst!! Voom


Cupecaks!! Mumsfilibabba!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0