Tidning to skool

Heej!!!!! Nu sitter jag här hemma och förbereder mig för kvällen. Men idag när jag skulle hem med bussen. Jag skulle byta. Men när jag klev på bussen så var jag klev på bussen jag byter till så var jag tvungen att betala!!! Men när jag kom hem så ringde mamma och sa det. För det ska jag få ett kort med några resor!! Bra va. Men idag på skolan så har jag och min bästis gjort en tidning som vi ska ge ut ett nummer av varje vecka på fredagar. Burjade idag och han med nöd och näppe ge ut fursta numret idag!! en och en halv dag har vi haft på oss att göra ett nice igt nummer!! Ganska stolt faktist. Men i kväll har mamma lovat 3 rätters middag!! ska bli gott. Men nu så måste jag gå. Hej då och ha en underbar Fredag kväll!! Voom


Fin bild va! Jag kallar den "Ros Viol". Jag
vet inte vad det är för blomma. Kom bara
på namnet =)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0