Stan + Engelska?

Heej!!

Stan var skit kul!! När vi kom hem till henne så fika vi saker vi köpt på Opalen. MUMS!! Medans vi såg på Top model sverige. Helt sjukt som det sluta!! Kolla in top model sverige på tv3play, 5:te avsnittet. Det hände en grej med en tjej vid namn Jenny. Så håll utkik efter henne... Om ni har sett det kan ni ju redan nu skriva vad ni tyckte om vad som hände henne. Ni andra kan göra det när ni sett det. Men när vi gick in till stan så såg vi en skock med fåglar uppe på ett tag vid kanten. Plötsligt kom en lite sturre fågel än duvorna. Alla bara flög ut!! I en stor klump. körde runt höghuset ett varv eller två innan dom satte sig igen. Bet hände två gånger. Det var svin coolt! Men fick igen bra bild på det.

När vi kom hem till henne igen så kolla vi ju på tv och så. Men vi ränsade hennes garderob innan jag gick hem. Fick två påsar fulla!! Endel saker mamma får gå och lämna in på sackenhand afären runt hörnet. Men endel är skit mysiga!! Har på mig en förstor tröja på mig nu. Bara för mysig alltså!! Och endel andra saker jag kan sy om.

I morron fyller min brocha år. Jag vet inte riktigt... Om jag har allt jag vill ge han. Men vi får se vad jag hittar på. Men nu så ska jag spela lite grejs. En bildbomd kommer strax. Vi ses och ha en forsatt bra dag!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0