Nada spel på Fredag.

Heej!! Jag har för ett tag sen kommit hem från orkstern. Gick bra. Men på Fredag så är det ingen fiol lektion på skolan för läraren har tagit ledigt. Men men, Alla behöver vila. Men idag på skoan så blev det lite strul. En vän hade lånat en ganska viktig sak av mig och när hon var klar med en sak så var saken hon lånat borta. Hon frågade alla om dom sett den och hon letade överallt. Hon letade i alla lådorna i klass rummet. I en av dom så hittade hon saken och gedde den tillbaka till mig. Senare när vi hade rast så sa "kompisen" som min vän hade hittat min sak i hennes låda. Hon sa att hon hittat den och att jag kunde få tillbaka den om hon fick 10 kr, (Saken Kostade 3 kr, Vet inte så dyrt men jag älskade saken ändå), Jag hade den ju så ja ba: Nej, alldrig i livet!! Inte värt liksom. Hon sa med att hon lagt den i sitt penfack så att jag inte skulle trå att hon stulit den. Men det är ju som  lösesumma!! Som att kidnappa ett rikt barn och be föreldrarna att betala lösesumma så att barnet skulle släppas fri. Det kallar jag STÖLD!!! Håller någon med??! Jaja, Nu måste jag gå. vi ses!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0