Kanske... En sova

Heej!!!

På stan: UNDERBART!! Men som vanligt hitta vi inget. Eller jo... Vi hittade saker på rea. 5 kroner!!! Fick man svin snygga mössor och annat. Men mössorna var för små!!! Bluub!! Hate it!! Bara för söta!! Men det blev strips och RC cola till lunch-mellis.

Jag kanske ska sova över hos Cala!! Skulle vara svin nice. Sitta uppe halva natten (Kanske mer=)) Antingen blir bloggis tiden toppen=Eller så är det i.n.g.e Bloggnings tid. Man vill ju liksom ha kul på riktigt. Inte sitta vid en datorn och stirra på en skärm i två timmar. Ni vet. Riktig och äkta "kul". Typ nicea. Titta på film. Spela spel, Leka roliga lekar. Ha kul liksom!! Men jag lovar att jag repoterar om det går att jag sover där. Men vi ska nog göra: 1. Sjunga, 2. Cilla, 3. Ha kul som fan!! 4. Halva natten... 5. So whatever!!!

Vi ses väll och ha det bästa lov ni kan ha!! Alla som inte har det. Whata fuck. Skaffa er ett LOV!!! Älskar det. LOVa!!! Ses och alla ni som inte har ett, Ni vet villkoren=!! Men ha det bara bra!! Voom

Ps: OM det står nått konstigt i inläggen, När jag är hos Cala, typ: Voom pissgurka= CALA!!! Skyll på henne. Men se till och ha det bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0