Besviken?? Lite

Heej!! Jag har presis kommit till datorn och destämde mig för att skriva lite. Men jag är lite besviken på slalomen idag... Jag hade bestämt att jag skulle möta en kompis där. När jag kom så ropade En annan kompis, Typ "Hej" Och så kom en annan kompis sprinngade emot mig. Båda dom var där tillsammans. Kompisen jag skulle möta satt och åt. Men när vi åkt unngeför lite mer än halva "passet" som lyften är igång så satte sig jag och min kompis att äta. jag var inte riktit klar så hon skulle åka ett åk och sedan komma tillbaka. Men när hon kom tillbaka så for hon fort iväg med en av dom andra. Jag ropade på henne men hon typ iggade mig. Det andra "paret" Hade då och "Splitras" Men kompisen som åkte med min "kompis" iggade sin kamrat. så då sa "dom" (dom andra tre) att vi skulle byta "Partner". det var väll ok. Men sedan när jag skulle åka hem. Då sa min kompis jag skulle möta där. Men hennes "partner" Sa hej då syns på måndag medans min "kompis" bara åkte förbi. Men när dom skulle upp i lyften så sa jag hej då till min "parter" Men sa inget till den jag skulle möta. Om hon inte hälsar på mig så varför ska jag hälsa på henne??? Men det är bara en del av det hela. Men ialla fal. Ikväll är det mello och ULRIK MUNTER ska va med!!!!! Hoppas han har en bra låt och går vidare till final. Mamma har lovat om det är en bra låt så får jag rösta också!!! Får det sällan. Men min moster kommer till middag. Ska basta sen. men nu så ska jag ladda upp lite bilder. Några favoit i repris. Så vi ses!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0