29 Februari 2012

Heej!!!

Ledsen för den dåliga uppdateringen i går. Men vi gick till Badet i stursta hast. Men jag han till Blissen. Men när pappa kom och hämtade mig från badet i går så var det en timma och en kvart tills jag skulle befinna mig på Step in!!! Men det var svin kul på badet. Men Cala och jag tappa bort varandra. Men det gick bra tillslut.

Nyss så läste jag ut boken: Ormens gåva i serien skämmerskans dotter, 3 boken. Men den var svin bra!!! Är helt mållös!! Man måste läsa hela serien och läsa allt. Det går inte att förklara!! Det är så mycke detaljer och det blir nästan så att det blir för mycke att ta in.

Men idag så ska jag och min syrra gå på stan eller åka slalom. Vi ska se på film också, Top model sverige missa jag igår så det blir det också. vi ses!!! Voom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0