24 Februari 2012: SPORTLOV!!!

Heej!!

Yes, Yes, Yes!!! äntligen är det lov!!! Ska nog ha en fullspäckad vecka. Cala så klart!! Bästisen. min storebror fyller år. Då ska det Bowlas!! Men jag och Cala, vi ska bada och gå på stan någon dag. Kanske vara hos varanda. Jag ska nog sova hos grannen. Åka slalom såklart!!! vara på mammas jobb. Hon jobbar på en förskolan så jag brukar vara där. Snickara på pappas snickeri. Helt fullspäckat!!! Måste nog hinna med att cilla nån dag och hinna spela fiol!!

På tal om fiol. Fick bubbel läxa för att det är lov. Jag brukar typ: cilla hela lovet och sedan ha dubbel läxa när vi burjar skolan igen. Men det ska nog bli cill ialla fal!!

Men idag så skulle ju nästa nummer av tidningen ut på skolan!! plus att vi skulle presentera den för klassen. Vi sa att man skulle blädra igenom och kolla vad som fans. Men dom flesta läste igenom allt. Men vi frågade vem som skulle kunna läsa i tidningen. Nästan alla räkte upp handen!! Super lyckat!! Men som vanligt blev det lite stresit när vi inte riktigt var klara med tidningen när vi på nästa pass skulle presentera den!! Men vi fick vara inne och skriva klart den. PHU!! Men nu är det en vecka tills jag får burja tänka ut nått =)) Men nu får vi synas!! Voom


Light!! Cool bild va!! Skulle vilja jobba som fotograf när jag blir äldere!! Vad tycks? Har själv tagit det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0